‘Door de leergang zit ik beter in mijn rol, kom ik krachtiger over zonder mijzelf te verliezen’
‘Ik heb geleerd problemen bespreekbaar te maken en ben duidelijker naar anderen toe’
‘Ik werk met meer zelfvertrouwen en durf daardoor mijn mening te geven, ook in lastige situaties’
‘Ik ben bondiger geworden in de communicatie. Daar heeft het team heel erg aan moeten wennen, omdat dit compleet anders is dan wat mijn voorganger deed. M, maar langzamerhand raken ze er aan gewend en zie je dat het team hier ook in verandert; meer initiatief vanuit het team zelf en meer verantwoordelijkheid.
‘Naar mijn leidinggevende ben ik duidelijker geworden hoe ik goed kan functioneren en wat ik daarbij nodig heb. We plannen nu echt wekelijks een overleg in, wat ons beiden helpt’
‘Inzicht in je eigen doen en laten is heel waardevol, nog meer waarde heeft het doordat je hierdoor ook beter naar anderen kijkt. Voor de organisatie zal dit hopelijk opleveren dat collega’s meer met elkaar gaan praten in plaats van oordelen over elkaar’